Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Φίλιππας Μαρλής - Security



«Το όνομά μου είναι Μαρλής. Φίλιππας Μαρλής. Αν αυτό σας θυμίζει αορίστως κάτι, μην παραξενευόσαστε. Από μια απίστευτη συγκυρία της τύχης το όνομα και το επάγγελμά μου είναι απόλυτα συνυφασμένα. Για να δείτε τι σας λέω κάντε μια προσπάθεια να με μεταφράσετε στα αγγλικά.

Φίλιππας... Philip. Μαρλής... Marlowe.

Ναι, πολύ σωστά μαντέψατε, Philip Marlowe, private eye, ο θρυλικός ντετέκτιβ του μεγάλου Raymond Chandler. Θα μου πείτε, και γαμώ τις συμπτώσεις! Ε ναι, καμιά φορά η μοίρα τα φέρνει έτσι ώστε να μπουρδουκλωνόμαστε και να σαστίζουμε (και σ’ ότι αφορά τα μπουρδουκλώματα, δεν έχω παράπονο... η ειδικότητά μου!). Άντε τώρα να λεγόμουν, λέει, Κίτσος Βουρδούμπασης. Μ’ ένα τέτοιο όνομα τι μπορείς να κάνεις στη ζωή; Το πολύ βοηθός νταλικιέρη ή τζομπάνος στα απάτητα της Τζουμέρκας, άλλο μέλλον δεν διαφαίνεται. Σκεφτείτε τώρα αυτή την εκρηκτική κοκκινομάλλα, τύπου Ρίτας Χαίηγουωρθ, να ρίχνει τα μπράτσα της γύρω στο λαιμό σου και να σου ψιθυρίζει παθιάρικα και λάγνα: “Kitsos Vourdoubassis, I need you!”... Μιλάμε δηλαδή για μέγα κράξιμο.

Ευτυχώς, η τύχη τα ’φερε έτσι ώστε να ’ρθω στον κόσμο αυτό μ’ ένα όνομα, που, αν μη τι άλλο, προδιέθετε για την μετέπειτα πορεία μου.»


UPDATED 4 Ιανουαρίου 2022: 
ως προς τις διορθώσεις του κειμένου, το σχήμα και την εικονογράφηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου